قدردانی رئيس دانشكده پيراپزشكي سرخه از زحمات گروه هاي جهادي بسيج سازندگي پايگاه امام خامنه اي سپاه سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر حجازي رئيس دانشكده پيراپزشكي سرخه از زحمات گروه هاي جهادي بسيج سازندگي پايگاه امام خامنه اي سپاه سمنان در گندزدايي و ضدعفوني دانشكده پيراپزشكي، خوابگاه هاي دانشجويي و محوطه تقدير و تشكر نمود.
رئيس دانشكده پيراپزشكي سرخه ابراز اميدواري كرد: با حول و قوه الهي، عنايات ويژه حضرت وليعصر (عج)، با تلاش متوليان و مسئولين امر و كادر درماني جهادگر خط مقدم مبارزه با كرونا و همكاري بسيجيان، به زودي بر ويروس كرونا غلبه خواهيم كرد.
لینک کوتاه خبر :