قدردانی دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان از سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنج شنبه بیست و پنجم دی ماه 99، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان به اتفاق عرب مسئول اورژانس پیش بیمارستانی دامغان و صالحی مهر مسئول روابط عمومی این شبکه، با ابوطالبی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر پورمحمدی از زحمات و همکاری سرپرست اداره راه و شهرسازی دامغان و مجموعه اداره راه و شهرسازی منطقه معلمان، در احداث پل ورودی، ایجاد سیل گیر، سیل بند و تسطیح راه ورودی و آسفالت ورودی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای معلمان قدردانی نمود.
لینک کوتاه خبر :