قدردانی دکتر دانائی رئیس دانشگاه از پزشک متخصص بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شامگاه روز چهارشنبه سوم شهریور ماه سال ۱۴۰۰، به مناسبت گرامیداشت زادروز حکیم ابن سینا و روز پزشک، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر کساییان معاون آموزشی دانشگاه، با حضور در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر از زحمات و تلاشهای دکتر مجید کسایی متخصص طب اورژانس، به نمایندگی از پزشکان این مرکز، با اهدای لوح سپاس و هدایای قدردانی نمود.
در این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه در سخنان کوتاهی ضمن عرض خداقوت و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی دکتر کسایی و تمامی همکاران، گفت: امیدواریم به مدد الهی، همکاری و همیاری آحاد مختلف جامعه و با همت و تلاش همکاران گرامی، شاهد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان و کشور باشیم.