قدردانی خانواده شهابی از خدمات مطلوب بخش کرونای بیمارستان ولایت دامغان

 قدردانی خانواده شهابی از خدمات مطلوب بخش کرونای بیمارستان ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیمار ابوالقاسم شهابی و همسرش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ویروس در بیمارستان ولایت بستری و پس از دریافت خدمات پزشکی و درمانی با حال عمومی مناسب و رضایت بخش از بیمارستان ولایت ترخیص شدند.

بیمار شهابی به اتفاق همسر خود در زمان ترخیص به دفتر روابط عمومی بیمارستان مراجعه و از تلاش و خدمت رسانی پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت تقدیر نمودند.

بیمار شهابی بیان داشت: خدمت رسانی مجدانه و دلسوزانه همراه با نظم و انضباط و دقت نظر و سرعت عمل بالا از طرف پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت به بیماران و فعالیت عاشقانه این کارکنان برای خدمت رسانی به بیماران، نشان از مدیریت مدبرانه و حاذق ریاست بیمارستان و حضور کارکنان شیفته خدمت رسانی در این بیمارستان را دارد.

وی افزود: در دوره ای که این ویروس منحوس بی رحمانه بر جان مردم حمله ور شده، ما در دوره بستری در بیمارستان ولایت از نزدیک دیدیم که پزشکان و کارکنان این بیمارستان چگونه جهت خدمت به بیماران، با روحیه ای همرا با  ایثار و فداکاری فعالیت می کنند تا بیمار مبتلا به ویروس بهبودی کسب نماید. اکنون که به شکر خدا و همت کارکنان و پزشکان بیمارستان ولایت حال ما رو به بهبودی است قبل از ترخیص و خروج از بیمارستان بر خود وظیفه می دانیم که از زحمات کارکنان بیمارستان ولایت تقدیر و تشکر نماییم.انشاء الله در پناه حضرت حق همه ایام موفق و پیروز باشید.

  • کد خبر : 33863
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *