قدردانی خانواده بيمار مبتلا به کرونا ویروس از كاركنان بيمارستان ولايت شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ خاواده بيمار هما عرب كه به دليل ابتلا به بيماري كوويد 19 از تاريخ 19 لغايت 30 خرداد در بخش تخصصي بيمارستان ولايت بستري بود با ارسال نامه اي از كاركنان و پزشكان بيمارستان ولايت تقدير و تشكر نمودند.
همسر اين بيمار با مراجعه به واحد روابط عمومي بيمارستان، بیان داشت: با توجه به شيوع بيماري كرونا و دستور العمل جديد ما اجازه ملاقات بيمار خودمان را نداشتيم و فقط از طريق تماس تلفني از وضعيت وی با خبر بوديم. همسرم در طي تمام تماس هاي تلفني از تلاش پزشكان و تمامی كاركنان بيمارستان به ویژه پرسنل بخش تخصصي اعلام رضايت داشت و اين اعلام رضايت و رسيدگي به حال بيماران باعث كاهش دلواپسي و نگراني ما مي شد.
حال بر خودمان لازم مي دانيم كه از تلاش و زحمات صادقانه پزشكان و پرسنل بيمارستان مخصوصا پرسنل و پزشكان بخش تخصصي و دكتر خالدي متخصص عفوني تقدير و تشكر نماييم.