قدردانی بخشدار مرکزی شهرستان گرمسار از مدیر شبکه بهداشت و درمان و تمامی مدافعان سلامت این شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رضا حسنی بخشدار مرکزی شهرستان گرمسار با ارسال لوح سپاس، از زحمات و تلاش های دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و تمامی مدافعان سلامت این شهرستان در مقابله با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد.
متن این لوح سپاس به شرح ذیل است:
نیاز مردم به شما از نعمت های خداوند بر شماست، از این نعمت، افسرده و بیزار نباشید. " امام حسین (ع) "
جناب آقای دکتر عرب آرادانی
مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
باسلام و احترام؛
بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد. فلذا بر خود لازم می دانم از همت ستودنی و تلاش های مستمر و خستگی ناپذیر جنابعالی به عنوان مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و همچنین همکاران پرافتخار حوزه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت شهرستان، اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران، بهورزان، معاونین شبکه، کارشناسان، کارکنان، نیروهای خدماتی و... که از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بدون هیچ چشم داشتی در مراکز بهداشتی و درمانی حضور فعال و ایثارگرانه داشته اند و برای حفظ و ارتقای سلامت مردم عزیز شهرستان گرمسار و روستاهای تابعه کوشش نمودند، تقدیر و به رسم تکریم این لوح سپاس به محضر شریفتان تقدیم گردد. توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران محترم را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.
رضا حسنی
بخشدار مرکزی گرمسار