قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان

 قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز دهم اردیبهشت ماه سال جاری حجت الاسلام و المسلمین رشید زاده مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و ضمن عرض خداقوت به وی و تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت استان، با وی گفت‌وگو کرد.

در این نشست دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رشیدزاده را به عنوان مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان تبریک و برای مدیر سابق این سازمان آرزوی موفقیت نمود.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه به تشریح عملکرد و فعالیت های حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همچنین گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در استان سمنان و خدمات و عملکرد این دانشگاه بیان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: سازمان بازرسی وظیفه‌ای خطیر و سنگین بر عهده دارد که ماحصل این وظایف منجر به سلامت در عملکرد و خدمت به مردم در دستگاه‌های مختلف است و امیدوارم با حضور و مدیریت شما بیش از گذشته این سازمان در انجام وظایف مربوطه موفق باشد.

دکتر دانائی ادامه داد: ما از سازمان هایی که عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را ارزیابی می کنند، استقبال می کنیم تا با کمک این سازمان، نقاط قوت خود را ارتقاء و نقاط ضعف را مرتفع نمائیم.

وی افزود: مطمئن هستم شما هم همچون مدیران سابق این سازمان پشتیبان حوزه سلامت هستید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: اینجانب و معاونانم به صورت سرزده از مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه به ویژه در شرایط کنونی بازدید می کنیم و ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف موجود در این مراکز، به بررسی و رفع این مسائل می پردازیم.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچون گذشته با تمام قوا در حال مبارزه با بیماری کرونا ویروس است و امیدوارم به لطف خدای متعال، با همیاری مردم شریف استان و به همت کادر بهداشتی درمانی این دانشگاه بتوانیم به زودی شاهد نابودی این بیماری باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین رشیدزاده مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان نیز ضمن قدردانی از خدمات و زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان داشتبا توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع این بیماری، فعالیت و کار در حوزه بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات به مردم در صورتی مقدور می باشد که همراه با عشق و علاقه باشد.

مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان ادامه داد: زحمات و ارائه خدمات مناسب کارکنان حوزه سلامت و همچنین تعامل و همیاری مردم عزیز و دستگاه های اجرایی، در جلوگیری از روند افزایشی این بیماری بسیار مهم خواهد بود.

وی افزود: در کنار تلاش و فعالیت دستگاه‌ها، وجود سازمان بازرسی برای رفع مسائل، تشخیص و تعیین میزان اختلاف و انحراف و اصلاح آنان ضروری به نظر می رسد که خوشبختانه این سازمان تاکنون رسالت خود را در سایه همکاری سازمان‌ها به بهترین وجه ایفا نموده است.

گفتنی است: در این دیدار دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و بابایی رئیس اداره بازرسی دانشگاه نیز حضور داشتند.

  • کد خبر : 25901
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *