قدردانی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مدافعان سلامت دانشگاه
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در پیامی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زحمات و مجاهدت های تمامی همکاران در عرصه دفاع از سلامت مردم قدردانی کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
السلام علیک یا میثاق الله
بیتردید نیمه شعبان امسال با مجاهدت های مخلصانه همکاران جامعه پزشکی و همراهی و همگامی ملت شریف ایران اسلامی برای همیشه ایام در ذهن ها و قلب ها جاودانه خواهد بود.
چراکه راز و نیاز ها و دعاهای همگان در این شرایط سخت که جامعه درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا میباشد از صمیم قلب هاست که با عنایت و تفضل الهی و توسل به حضرت حجت(عج) به بار می نشیند و یقیناً از باب (اِن مع العسر ،یسرا) روزهای سلامتی و شادابی ملت باز خواهد گشت.
بدیهی است، امور ایثارگران دانشگاه نیز به مصداق (ومن لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق )مراتب تقدیر و تشکر خود را ا زحمات بی شائبه و مجاهدت های خدا پسندانه ی تمامی همکاران در عرصه دفاع از سلامت مردم اعلام داشته و صحت و سلامتی توام با شادکامی و آرامش تحت توجهات حضرت ولی عصر( عج) مسئلت می نماید.
امور ایثارگران دانشگاه