قدردانی از اقدامات جهادي طلاب و روحانيون در بیمارستان کوثر

 قدردانی از اقدامات جهادي طلاب و روحانيون در بیمارستان کوثر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر فتحعلیان مدیر داخلی بیمارستان کوثر سمنان از اقدامات جهادی مدیریت حوزه و طلاب و روحانیون استان در جبهه حفظ سلامت مردم و مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

دکتر محمد تقی فتحعلیان مدیر داخلی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، با حضور در مدیریت حوزه علمیه سمنان، با اهدای لوح های تقدیر از اقدامات جهادی مدیریت حوزه و طلاب و روحانیون استان در جبهه حفظ سلامت مردم و مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: در این دیدار شاطری مسئول خــدمات مركز آموزشي ، پژوهشي و درماني كوثر و داوری مدير خدمات پرستاري این مرکز نیز حضور داشتند

  • کد خبر : 25915
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *