قدرداني موسسه مسير روشن صد دروازه از زحمات كاركنان بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

 قدرداني موسسه مسير روشن صد دروازه از زحمات كاركنان بيمارستان ولايت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز يكشنبه 4 آبان ماه سال 99، مصادف با آغاز امامت و ولایت حضرت مهدي (عج)، مدير موسسه فرهنگي مسير روشن صددروازه با همراهي تعدادي از اعضاي این موسسه جهت عرض خدا قوت به پزشكان و كاركنان بيمارستان ولايت، در این بیمارستان حاضر شدند. بخشي مدير موسسه در ديدار با سوپروايزر و جانشين مدير داخلي بيمارستان، در سخناني ضمن تبريك آغاز امامت حضرت مهدي (عج)  اشاره داشت: ما مردم شهرستان دامغان شاهد ايثار گري و از خودگذشتگي پزشكان و  پرسنل بيمارستان ولايت هستيم و مي بينيم كه چگونه با به خطر انداختن جان خود خدمات مورد نياز را به بيماران مبتلا به ويروس كرونا  ارائه مي نمايند. در اين شب عزيز از آقا صاحب الزمان مي خواهيم كه به همه پزشكان و كاركنان بيمارستان ولايت و كاركنان ديگر بيمارستانهاي ايران اسلامي سلامتي اهداء نمايند و انشاء الله با همكاري ديگر اقشار جامعه به زودي زود شاهد نابودي اين ويروس از سطح جهان باشيم.در پايان اين ديدار بسته هاي فرهنگي از طرف موسسه مسیر روشن صددروازه به كاركنان بيمارستان ولايت اهداء گرديد. 

  • کد خبر : 28041
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *