قدرداني رئیس دانشكده پرستاري و مامايي از پرستاران مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستاي تجليل از مقام شامخ پرستاران و قدرداني از زحمات اين قشر پرتلاش، دكتر سليماني رئیس دانشكده پرستاري و مامايي در دفتر پرستاري مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر حضور يافت.
دكتر سليماني رئيس دانشكده پرستاري و مامايي، در اين ملاقات با اهداء هدايا و لوح تقدير به مترون و سرپرستاران بخش ها، به نقش ارزشمند همكاران حوزه پرستاري در تربيت دانش آموختگان توانمند اشاره نمود.
رئيس دانشكده پرستاري و مامايي گفت: آموزش باليني به دانشجويان نيازمند توان علمي و عملي، سعه صدر و تعامل مثبت كاري مي باشد، تا ان شاءالله با همكاري صميمانه و نزديك دانشكده و بيمارستانها بتوان پرستاراني توانمند و داراي صلاحيت و وجدان كاري تربيت نمود؛ به نحوي كه آينده حرفه پرستاري را تضمين نموده و موجبات ارائه مراقبتهاي با كيفيت از بيماران كشور عزيزمان را فراهم گردد.