دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

فداکاری پزشکان در دوران مقابله با کرونا ویروس برای همیشه در ذهن تاریخ جاودان خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی و خالصانه پزشکان و کادردرمانی بیمارستان کوثر با حضور در این بیمارستان زادروز حکیم ابن سینا و روز پزشک را به پزشکان تبریک گفت

ظهر امروز چهارشنبه سوم شهریور ماه 1400به مناسبت گرامیداشت زادروز حکیم ابن سینا و روز پزشک، در نشستی صمیمی دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تعدادی از پزشکان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر دیدار و این روز را به تمامی پزشکان حوزه سلامت به ویژه پزشکان این بیمارستان  تبریک گفت.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تبریک روز پزشک و هفته دولت به پزشکان، بیان داشت: مدتی است که کشورمان درگیر ویروس منحوس کرونا شده است و در این مدت کادر بهداشت و درمان با خلق حماسه‌های تاریخی نشان دادند که این سوگندخوردگان نجات مردم تا پای جان بر سر پیمان خود با خدا و مردم پایدار مانده‌اند و هیچ چیز حتی بذل جان نیز مانع انجام آن نمی‌شود. کادر بهداشت و درمان با تمام توان و با ظرفیت بالا در حفظ سلامت هم استانی های عزیز تلاش نمودند، که بنده به عنوان کوچک‌ترین عضو این مجموعه، دست تک تک شما مدافعان سلامت را به گرمی می فشارم و برای همه‌ شما عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: پزشکان منشا خدمت به جامعه و مورد اعتماد مردم هستند. جامعه برای این قشر منزلت اجتماعی و فکری ویژه ای قائل است و نسبت به این قشر نخبه اعتماد دارند و حضور پزشکان در پست ها و مقام های عالی مرتبه، نشان از اعتماد عموم نسبت به این قشر است.

وی با تاکید بر این که فداکاری پزشکان در دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند، گفت: مهم ترین و تاثیرگذارترین نقش در ارائه خدمت به مردم عزیز در حوزه سلامت، خدمت رسانی به مردم در بیمارستان ها است و تمام تلاش ما این است که با امکانات موجود بهترین خدمات را ارائه دهیم. پزشکان متعهد و متخصص با حسن خلق در دل های مردم ماندگار می شوند و رفتار پزشک در آرامش روحی و روانی بیمار اثرگذار است و مردم، قبل از دانش، به حسن سلوک یک طبیب نیاز دارند.

در ادامه این نشست دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه با اشاره به حضور فعال و مجاهدانه پزشکان در صحنۀ مقابله با کرونا بیان کرد: مواجهه با همه‌گیری سخت کرونا، یک‌بار دیگر منصۀ ظهور تعهد، انسانیت و اخلاص پزشکان ایرانی بود که با تلاشی مجاهدانه در راه کمک به نجات جان بیماران کوشش کردند.

 معاون درمان دانشگاه از حمایت ها و پشتبانی های مطلوب و شایسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از حوزه درمان به ویژه در دوران مبارزه با کرونا ویروس قدردانی نمود.

دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان ضمن قدردانی از حضور و توجه ریاست دانشگاه، روز پزشک را به جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.

 مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با اشاره به این‌که بیمارستان کوثر سمنان بزرگترین و مهم ترین بیمارستان برای پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس در مناطق تحت پوشش دانشگاه می باشد، اظهار کرد: در روزهای سخت، پر کار و طاقت فرسای شیوع کرونا ویروس پزشکان، پرستاران، بهکاران و تمامی کارکنان این بیمارستان دوشادوش یکدیگر برای درمان بیماران تلاش کردند.

دکتر معماریان ادامه داد: بیمارستان کوثر سمنان علاوه بر پذیرش بخش عمده ای از بیماران کرونایی، پذیرای سایر بیماران نیز بوده و هیچ خللی در ارائه خدمت به مردم عزیز ایجاد نشده است.

دکتر فرهاد ملک فوق تخصص ریه و مدیر گروه آموزشی داخلی بیمارستان کوثر، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را فرمانده پرتلاش و خستگی ناپذیر حوزه سلامت دانسته و بیان نمود: اگر تلاش های دلسوزانه، تصمیم های خردمندانه و حمایت های پایان ناپذیر ریاست دانشگاه از حوزه بهداشت و درمان نبود، مطمئنا حوزه سلامت استان در مدیریت و مقابله با کرونا ویروس به ویژه در دوران گذر از موج های شیوع این ویروس دچار مشکل می شد.

مدیر گروه آموزشی داخلی بیمارستان کوثر ضمن قدردانی ویژه از مدیرعامل، مدیران، پزشکان و تمامی کارکنان این بیمارستان، بیان داشت: همت والای این عزیزان در این روزها ستودنی است و با تلاش مجموعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دوباره این دانشگاه خوش درخشید.

در پایان این نشست، با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر گوهری معاون درمان، دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر و مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه از جمعی پزشکان پرتلاش بیمارستان کوثر سمنان به نمایندگی از پزشکان این مرکز، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

 

  • کد خبر : 32990
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *