شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایوان کی از پرسنل پایگاه اورژانس 115 ایوان کی تقدیر نمودند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه 27 شهریور ماه سال جاری و به مناسبت چهل و ششمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی، شهردار شهر ایوان کی به همراه اعضای شورای اسلامی این شهر، از پایگاه اورژانس 115 ایوان کی بازدید نمودند و ضمن تبریک این روز، از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان قدردانی نمودند.
مهندس هداوند شهردار شهر ایوان کی در این دیدار ضمن گفتگو و تبریک روز اورژانس گفت: اهمیت و جایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهر ایوان کی بالاست و همیشه رضایت مندی مردم این شهر را همراه داشته است.
وی در پایان و در حاشیه این بازدید، در خصوص ایجاد فضا سازی جدید محوطه این پایگاه قول مساعد داد.
لینک کوتاه خبر :