سي و هشتمين جلسه ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با كرونا ویروس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

سي و هشتمين جلسه ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با كرونا ویروس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

 سي و هشتمين جلسه ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با كرونا ویروس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سي و هشتمين جلسه ستاد سازماندهی، پیشگیری و مقابله با كرونا ویروس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با حضور دکتر پورمحمدی مدیر این شبکه و سایر اعضاء این ستاد برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه دكتر پورمحمدي، مدير شبكه بهداشت و درمان دامغان ضمن عرض خسته نباشيد و خداقوت به كليه همكاران شاغل در بيمارستان، مراكز محيطي و خانه هاي بهداشت، اورژانس و واحدهاي مختلف ستادي كه با جان و دل در راستاي كنترل اين بيماري به صورت مستمر زحمت مي كشند؛ در خصوص تداوم مراقبت ها، بازديدها و غربالگري ها تاكيد داشتند.

در ادامه محمدي معاون بهداشتي شبكه از تداوم فعاليت هاي آموزشي در شبكه هاي مجازي، بيماريابي و غربالگري در مراكز تابعه، بازديدهاي مستمر از مراكز تجمعي، اماكن عمومي، زندان، مراكز شبانه روزي و... خبر داد. در خاتمه وي بر آمادگي كليه واحدهاي مرتبط در خصوص انجام بازديدها و مراقبت ها تاكيد نمودند و خواستار ارائه گزارش روند انجام كار در جلسات بعدي و همچنين ارسال مستندات اقدامات انجام شده جهت انعكاس به فرمانداري شهرستان به روابط عمومي شبكه شدند.

  • کد خبر : 26693
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *