سومین مرحله تزریق واکسن کووید 19 در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با رعایت دستورالعملهای بهداشتی سومین مرحله تزریق واکسن کووید 19 با موفقیت در بیمارستان ولایت انجام گردید. این مرحله که همچون مرحله قبل با استقبال پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت همراه بود.گروهی از پزشکان و کارکنان این بیمارستان واکسن کووید را دریافت نمودند و بعد از دقایقی تحت نظر با حال عمومی خوب و رضایت بخش بیمارستان را ترک نمودند.
دوز دوم واکس این گروه برای سه هفته دیگر تزریق می گردد.پزشکان و کارکنانی که واکسن کرونا را دریافت نمودند در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان ضمن تقدیر از مسئولین بیمارستان و دانشگاه کلیه کارکنان بیمارستان را دعوت به دریافت واکسن کرونا نمودند.