سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد

سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد

 سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه بیست و هشتم تیر ماه سال جاری، سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان با حضور دکتر حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی و جانشين این کمیته و سایر اعضاء در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مركزي دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی و جانشين کمیته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان با تقدیر و تشکر از تلاش های اعضاء این کمیته و همچنین قتدیر از تمامی مدافعان سلامت مبارزه با بیماری کرونا، گفت: رعایت کامل حقوق شهروندان و رعایت احترام ارباب رجوع و حفظ و ارتقای سلامت اداری در تمامی بخش های مجموعه دانشگاه، نقش بسزایی در اطمینان خاطر شهروندان و افزایش میزان رضایتمندی آنان خواهد شد

در ادامه دکتر حافظی به عنوان نماینده معاونت درمان گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه درمان ارائه نمود

در پایان دستور جلسه مورد بحث و بررسی و هر یک از حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند

 

 

 

  • کد خبر : 26745
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد سومین جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *