سومين آزمون جامع دانشجويان دوره دكتري پرستاري دانشكده پرستاري و مامايي

 سومين آزمون جامع دانشجويان دوره دكتري پرستاري دانشكده پرستاري و مامايي

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سومين آزمون جامع دانشجويان دوره دكتري پرستاري دانشكده پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشكي سمنان در محل سالن كنفرانس دانشكده برگزار شد.

در راستاي اجراي برنامه درسي مصوب مقطع دكتري رشته پرستاري، آزمون جامع دانشجويان دوره سوم دكتري پرستاري با حضور دكتر حميد پيروي داور خارج از دانشگاه این آزمون، ناظرين معاونت آموزشي و معاونت تحقيقات و فناوري دانشگاه و همچنين حضور اساتيد منتخب دانشكده در سالن كنفرانس دانشكده پرستاري و مامايي برگزار گرديد.

اين آزمون كه در انتهاي دوره آموزشي دانشجويان دكتري و پيش از ورود آنها به مرحله پژوهشي برگزار مي گردد، با رعايت اصول حفاظت فردي و پيشگيري از ابتلاء به كرونا در دو روز متوالي، به صورت كتبي و شفاهي برگزار شد.

 
  • کد خبر : 27398
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *