زايمان موفق خانم باردار مبتلا به کرونا ویروس در بيمارستان كوثر سمنان

 زايمان موفق خانم باردار مبتلا به کرونا ویروس در بيمارستان كوثر سمنان

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ خانم بارداري كه حاملگي دوم خود را با سن بارداري ۳۶ هفته مي گذراند، دچار علايم تنفسي شده و پس از مراجعه به دكتر معماريان فوق تخصص ریه، با تشخيص بیماری covid 19 در بيمارستان كوثر بستري شد.

دكتر حسيني رئيس مركز آموزشي پژوهشی درماني اميرالمومنين(ع) ضمن اعلام اين خبر گفت: در بيمارستان با توجه به شديد بودن علايم فرد تيم چند تخصصي شامل رشته هاي مختلف زنان و داخلي تصميم به ختم بارداري گرفتند و بيمار تحت مراقبت هاي ويژه برای انجام عمل سزارين به اتاق عمل منتقل شد.

دكتر حسيني گفت: اين عمل توسط دكتر اعرابيان متخصص زنان انجام گرفت و نوزاد پسري با وزن ۳۲۰۰ گرم متولد شد. نوزاد برای رسيدگي بيشتر در بخش NICU بيمارستان اميرالمومنين (ع) بستري و مادر همچنان در بيمارستان كوثر تحت مراقبت است.

وی افزود: طبق گفته دكتر اعرابيان در حال حاضر كه ۴۸ ساعت از عمل مي گذرد حال عمومي مادر و نوزاد خوب است.

دكتر حسيني رئيس مركز آموزشي پژوهشی درماني اميرالمومنين(ع) از زحمات و همکاری کادر درمانی بیمارستان کوثر و همچنین از تلاش های تيم چند تخصصي بیمارستان امیرالمومنین (ع) برای انجام این عمل موفقیت آمیز قدردانی کرد.

 

 

  • کد خبر : 27773
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *