کرونا را شکست می دهیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان: شکست کرونا، برگ زرین دیگری از ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی در تاریخ کشور ایران عزیز
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی به کارکنان شریف حوزه سلامت کشور به ویژه استان سمنان خداقوت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام؛
بیتردید خادمان حوزه سلامت اسوههای عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی هستند که در شرایط طاقت فرسای کاری با استقامت و شکیبایی، تلاش می نمایند تا آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند و امید به زندگی را به آنان بازگردانند.
پرستاران، پزشکان و کارکنان مراکز بهداشتی درمانی عالمانه و عامدانه بر بالین بیماران حاضر بوده و ارائه خدمت می نمایند و مفهوم کامل ایثار، ازخودگذشتگی و کمک صادقانه و خالصانه به همنوع و هم وطنان را به رخ همگان کشیده اند.
در شرایط کنونی کشور به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، خداقوت جانانه ای خدمت همه عزیزان، خادمین و زحمتکشان حوزه سلامت کشور به ویژه مناطق درگیر بیماری کرونا ویروس که با ایثار و از خودگذشتگی در حال انجام خدمت به مردم شریف ایران عزیز هستند، عرض نمایم.
جا دارد از کادر درمانی به ویژه پرستاران، پزشکان و کادر مراکز بهداشتی درمانی، مراکز اورژانس پیش بیمارستانی 115 و همچنین مدیران، مسئولین و کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در معاونت های درمان، بهداشتی، غذا و دارو، توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و روابط عمومی که دوشادوش کادر درمانی در حال ارائه خدمات صادقانه و با تمام بضاعت خود در کنار پرسنل بیمارستانی و عملیاتی هستند، قدردانی نمایم و مزيد سلامت و توفيقات روزافزون این عزیزان را از درگاه حضرت احديت مسئلت مي نمايم.
امیدوارم همه کسانی که در ادوار و ایام خاص تقویم ایثار و از خود گذشتگی را به صورت گسترده تفسیر، تبیین و رسانهای می کنند، با دقت و ظرافت خدمات عاشقانه و خالصانه کادر درمانی و سربازان حوزه سلامت که در خط مقدم با عشق و علاقه در حال خدمت رسانی به مردم هستند را به تصویر بکشند و آرامش را به مردم شریف استان به ارمغان بیاورند.
ایمان دارم که مردم گرامی میهن عزیزمان و کارکنان خدوم و زحمتکش عرصه سلامت همچون گذشته دوشادوش یکدیگر از پس مسائل برآمده و با شکست ویروس کرونا، برگ زرین دیگری از ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی در تاریخ کشور عزیزمان ثبت خواهند نمود.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه