دیدار و گفتگوی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سرپرستاران بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به منظور بررسی وضعیت حوزه پرستاری در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان ، یحیایی رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سرپرستاران و سوپروایزران آن بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که در سالن جلسات بیمارستان برگزار شد، یحیائی رئیس اداره پرستاری دانشگاه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، از زحمات و تلاشهای تمامی کادرپرستاری در این روزهای سخت و حساس تقدیر و تشکر نمود.
رئیس اداره پرستاری حفظ انسجام و همدلی تیم مدیریتی پرستاری را بسیار ضروری دانست و بر لزوم توجه به دغدغه های کادر پرستاری تاکید نمود.