دیدار نوروزی ریاست دانشگاه با معاون، مدیران و کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر دانائی رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه سال جاری در ادامه سلسه بازدیدهای عیدانه خود از واحدهای تحت پوشش این دانشگاه، با حضور در معاونت غذا و دارو دانشگاه از واحدهای آن معاونت بازدید و فرارسین سال نو را به معاون، مدیران و کارکنان این معاونت تبریک گفت.
در این بازدید دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در معاونت غذا و دارو دانشگاه، ضمن بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف این معاونت و با دکتر رستم زاده معاون، مدیران و کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه گفتوگو کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن عرض خدا قوت به همکاران این معاونت، از تلاش های کارکنان معاونت غذا و دارو در راه پیشبرد امر سلامت تقدیر و تشکر و به رسم یادبود هدایایی را به همکاران گرامی اهدا نمود.
لازم به ذکر است: دکتر دانائی رئیس دانشگاه به اتفاق دکتر رستم زاده معاون غذا و داروی دانشگاه از دروخانه 22 بهمن و فروشگاه تعاونی کارکنان و بازنشستگان دانشگاه بازدید و به کارکنان این داروخانه و فروشگاه فرارسیدن سال نو را تبریک و به رسم یادبود هدایی اهدا نمود.