دیدار مدیریت امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر امروز سه شنبه یازدهم آذر ماه سال 99 و در راستای برقراری ارتباط مناسب و تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با بانک رفاه، علی اصغر هاشمی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان و هیئت همراه با دكتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ديدار و گفت و گو كرد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم و آرزوی صحت و سلامتی، در راستای برقراری ارتباط مناسب و تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با بانک رفاه مطالبی را بیان كرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه کمک به توسعه فضای آموزشی، بهداشتی و درمانی در دانشگاه ها، باعث ترویج و افزایش دانش و آگاهی در جامعه و در نهایت موجب توسعه و رشد و آبادانی کشور خواهد شد؛ از بانك رفاه استان در ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی قدردانی نمود.
هاشمی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان ضمن قدردانی از خدمات حوزه سلامت استان سمنان به ویژه در مبارزه با بیماری کرونا ویروس، بیان کرد: تعامل، همکاری و ارائه خدمات به کارکنان خدوم جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکی از افتخارات بانک رفاه می باشد.
مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان ادامه داد: امیدوارم این همکاری همچنان ادامه یابد و در سایه این تعامل اتفاقات خوبی در راستای ارتقای این دو سازمان رقم بخورد.
در اين ديدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سرپرست امور شعب بانک رفاه کارگران، پیرامون خدمات بانک رفاه کارگران و هم چنین راه های همکاری فی ما بین بانک رفاه و این دانشگاه بحث و تبادل نظر کردند.
گفتنی است: در این دیدار رحیمیان مدیر امور مالی دانشگاه نیز حضور داشت.