دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با بخشدار ایوانکی
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه 17 ارديبهشت ماه سال 99 ،دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه با حضور در دفتر كار كليچ بخشدار ايوانكي، درخصوص ادامه روند مبارزه با بيماري کروناويروس و همچنین ادامه روند اجرای فاصله گذاري اجتماعي و توزيع اقلام ضدعفوني كننده در اين شهر بحث و تبادل نظر كردند.
لینک کوتاه خبر :