دیدار مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان: صبح امروز چهارشنبه 14 اسفند ماه 98،حجت الاسلام و المسلمین رستمیان مدیرحوزه علمیه برادران استان سمنان و هیات همراه با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و جمعی از معاونین و مدیران ستادی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر و خیر مقدم از حضور مدعوین، گفت: روحانیت معزز نقش بسزایی در انتقال فرهنگ سلامت در جامعه دارد.
وی افزود: با توجه به شرایط روانی ناشی از شیوع و بروز بیماری کروناویروس در جامعه: ایجاد فضایی آرام و معنوی با استفاده از مفاهیم دینی توسط روحانیت معزز و ائمه جماعات، نقش مهمی در کاهش استرس و اضطراب ناشی از این بیماری در جامعه ایفا خواهد کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رستمیان مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آموزش، اطلاع رسانی، پیشگیری، مراقبت و درمان بیماران ناشی از بیماری کروناویروس، گفت: فضای مثبت توأم با قدردانی ایجاد شده در کشور پیرامون زحمات دست اندراران حوزه سلامت، نشان از اهمیت موضوع و قدرشناسی مردم نسبت به این زحمات بزرگ است.
وی در ادامه افزود: جامعه روحانیت استان سمنان آمادگی خود را در جهت هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آموزش، اطلاع رسانی و... اعلام نموده و امیدواریم با دقت آحاد مختلف مردم و با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان حوزه سلامت، شاهد کاهش بیش از پیش این بیماری در کشور باشیم.
در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رستمیان مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان به نمایندگی از حضرت آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اهداء لوح سپاس، از زحمات شبانه روزی دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و تمامی پرسنل حوزه سلامت در مقابله با بیماری کروناویروس تقدیر کرد.