دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با فرماندار شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز یکشنبه بیست و نهم فروردین ماه سال جاری دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در فرمانداری شهرستان سمنان، با مهندس نادر فخری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتوگو کرد.
در ابتدای این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: ساده انگاری و بی توجهی نسبت به بیماری کرونا ویروس به ویژه در ایام نوروز، متأسفانه طبق آمارهای روزهای اخیر حاکی از تأیید نگرانی حوزه سلامت نسبت به این ویروس است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: حال که کل کشور و همچنین مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در وضعیت هشدار و نامطلوبی قرار دارد، استحکام بیشتر پیوند بین حوزه سلامت و جامعه میتواند توسعه همه جانبه استان را رقم بزند، که این امر در گرو ایجاد بستر مناسب ارتباط و تعامل دستگاههای اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.
وی گفت: پس از بروز و شیوع بیماری کرونا، فرمانداری شهرستان سمنان نیز همانند سایر شهرستان های استان، همکاری های بسیار مناسبی با دست اندرکاران حوزه سلامت داشته و در اجرای هر چه بهتر دستورالعمل های ابلاغی از طرف ستاد ملی کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است.
دکتر دانائی گزارشی از فعالیت های انجام شده در بحران ویروس کرونا در شهرستان سمنان و عملکرد خوب و مطلوب کادر بهداشتی درمانی شهرستان و سایر ادارات بیان و پیرامون همدلی و هم سویی تمام اقشار جامعه برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا تاکید اکید نمود.
مهندس نادر فخری فرماندار شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور ریاست دانشگاه بیان داشت: از تلاش های صادقانه و ایثار گونه رئیس و کارکنان حوزه سلامت استان و شهرستان در بخش های بهداشت، درمان و آموزش، در جهت ارائه خدمات سلامت به همشهریان گرامی به ویژه اقدامات مقابله ای با بیماری کرونا قدردانی می نمایم.
فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به اینکه مدافعان سلامت همانند رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بخوبی به تکلیف خود عمل کردند، عنوان داشت: ایثار، گذشت و فداکاری از مهمترین درسهایی است که پرسنل بهداشت و درمان در زمان شیوع کرونا به ما دادند. پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، مردم از خودگذشتگیهای شبانهروزی مدافعان سلامت را به چشم دیدند.
در ادامه این جلسه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و فرماندار شهرستان سمنان پیرامون موارد مختلفی از جمله آخرین وضعیت بیماری کووید۱۹، میزان و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان مورد تحلیل و بررسی قرار دادند و بر نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی بر رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی تأکید شد.
لازم به ذکر است: در این دیدار فدائیان مدیر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشت