دیدار اعضای شورای و شهردار شهر امیریه با پرستاران و مسئولین بیمارستان ولایت

 دیدار اعضای شورای و شهردار شهر امیریه با پرستاران و مسئولین بیمارستان ولایت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رئیس شورای شهر امیریه به همراه اعضاء شورا و شهردار این شهر به مناسبت روز پرستار و تقدیر از زحمات پرستاران، با تعدادی از پرستاران و مسئولین بیمارستان ولایت دیدار و شاخه گلی به آنان تقدیم نمودند.

رئیس شورای شهر امیریه، ضمن تقدیر از زحمات تمامی پرستاران، پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت، بیان داشت: شجاعت و ایمان پرستاران و کارکنان بیمارستان ستودنی است. گروه درمان با وجود اطلاع از خطر، برای تامین سلامتی شهروندان وارد میدان می شوند و با آغوشی باز از بیماران مبتلا به ویروس استقبال و برای سلامتی آنان تلاش می کنند.

عوض آبادیان شهردار شهر امیریه نیز گفت: حقیقتا اجر و پاداش شما پرستاران که با خدمت صادقانه و عاشقانه خود در عرصه درمان امنیت روانی و آرامش فکری را به شهروندان اهداء می کنید، توسط بشر قابل پرداخت نیست. ولی مطمئن باشید که این اجر و پاداش شما نزد حضرت حق تعالی محفوظ است.

در ادامه مراسم مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از توجه و همکاری ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی و شورای شهر و شهردار شهر امیریه، گزارشی از وضعیت پرستاران و کارکنان بیمارستان ولایت ارائه نمودند.

 

  • کد خبر : 28884
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *