دکتر دانائی رئیس دانشگاه: همدلی و همراهی اصحاب رسانه با حوزه سلامت در انتشار به موقع و صحیح اخبار ستودنی است.
قدردانی کارکنان روزنامه پیام و خانه مطبوعات استان سمنان از تلاش و زحمات مدافعان سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز سه شنبه بیست و ششم فروردین ماه سال جاری سرپرست و کارکنان روزنامه پیام به اتفاق عمادی مسئول و جمعی از کارکنان خانه مطبوعات استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفتوگو نمودند.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک سال نو، بیان داشت: در شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا ویروس انتشار اخبار صحیح و تعامل اصحاب رسانه با حوزه سلامت بسیار مهم است که همدلی و همراهی اصحاب رسانه با حوزه سلامت در انتشار به موقع و صحیح اخبار ستودنی است.
دکتر دانائی گفت: در این مدت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچون گذشته همدل و یک سو در خدمت رسانی و کنترل این بیماری گام برداشتند.
رئیس دانشگاه ادامه داد: معاونت بهداشتی در امر پیشگیری، کنترل و پیگیری درخواست ها و معاونت درمان هم در خط مقدم خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا خوش درخشیدند که بنده به عنوان عضو کوچکی از این دانشگاه قدردان زحمات این عزیزان هستم.
وی افزود: اصحاب رسانه با بازتاب گفتاری، شنیداری و دیداری زحمات و تلاش های کادر بهداشتی درمان استان، در امر روحیه و نشاط بخشی کارکنان بسیار فعالانه در میدان این نبرد حضور داشتند که بسی جای سپاسگزاری دارد.
رئیس دانشگاه با اشاره به شهادت اولین شهید خدمت و مدافع سلامت استان سمنان، بیان کرد: شهادت شهید اکبر ناظری پور برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جانفشانیهای جامعه پزشکی استان سمنان است و عروج این عزیز اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است لیکن خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس استان باقی میماند.
همچنین کواکبیان سرپرست روزنامه پیام استان سمنان با تبریک فرارسیدن سال نو، بیان داشت: قدردان تلاش و زحمات کارکنان حوزه سلامت استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس و حفظ سلامتی مردم هستیم، این عزیزان با عزم و رویکردهای جهادی برای درمان مبتلایان تلاش میکنند.
سرپرست روزنامه پیام استان سمنان گفت: هدف روزنامه ها و روابط عمومی های سازمان ها و دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی و انعکاس خدمات این دستگاه ها به مردم عزیز می باشد و امیدوارم توانسته باشیم در این شرایط آنطور که باید بازتاب درستی از زحمات این عزیزان داشته باشیم.
همچنین در پایان این برنامه، سرپرست روزنامه پیام استان از دبیرخانه ستاد مبارزه با رونا ویروس دانشگاه بازدید و با اهدای هدیه و شاخه های گل از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.