ديدار مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با فرمانده نيروي انتظامي شهرستان گرمسار

 ديدار مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار  با فرمانده نيروي انتظامي شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته نيروي انتظامي روز سه شنبه بيست و نهم مهرماه 99، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس شم آبادي مسئول حراست و مهري مسئول اورژانس ۱۱۵ اين شبكه با سرهنگ عرب فرمانده نیروی انتظامي شهرستان گرمسار دیدار و گفت‌وگو نمودند.

دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي اين شهرستان، ضمن عرض خدا قوت و تبريك اين هفته به فرمانده و کارکنان نیروی انتظامي اين منطقه؛ از زحمات و فعاليت های شبانه روزي این عزیزان زحمتکش برای تامين آسايش، امنيت قدردانی نمود.

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار همچنين از همكاري و مساعدت نيروی انتظامی شهرستان گرمسار با حوزه سلامت این شهرستان پیرامون مبارزه با ويروس منحوس كرونا تشكر و این اقدامات را مهم و ارزشمند برشمرد.

در اين ديدار سرهنگ عرب فرمانده نیروی انتظامي شهرستان گرمسار ضمن تشكر از حضور و توجه مسئولین حوزه سلامت شهرستان و اقدامات مدافعان سلامت در پيشگيري و کنترل بیماری كرونا در شهرستان سپاسگزاري كرد.
 
 
 
  • کد خبر : 28004
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *