دومین جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 21 دی 99 دومین جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه مسائل، نقاط قوت و ضعف مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: پیشنهاد راه کارهای اجرایی در نشست های تخصصی با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها به عنوان صاحبان فرآیند با توجه به آگاهی و اشراف به نقاط قوت و ضعف مجموعه و آشنایی با مسائل و مشکلات موجود نقش ارزنده ای در ارتقای مجموعه خواهد داشت.
شایان ذکر است: در این جلسه فرایند مدیریت دارو و تجهیزات اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه با حضور مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های داوریی معاونت غذا و داروی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های داوریی معاونت غذا و داروی دانشگاه، مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، دامغان، سمنان، مهدی شهر و سرخه همچنین مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.