دوازدهمین جلسه كميته دانشگاهي سازماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری، دوازدهمین جلسه كميته دانشگاهي سازماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و سایر اعضاء این کمیته در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات تمامی هموطنان و همکاران گرامی، گفت: امیدواریم در پایان این ماه عزیز، با کمک تمامی همکاران ما اعم از کادر بهداشتی، درمانی و ستادی این دانشگاه که دوشادوش یکدیگر و با تمام قوا برای شکست و نابودی این بیماری تلاش می کنند و با همیاری و همدلی مردم و دعای خیر همه عزیزان به زودی نابودی این بیماری تحقق یافته و خبر خوش شکست کرونا را خدمت مردم اعلام نمائیم.
در ادامه دکتر فریور دبیر كميته دانشگاهي سازماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای دستور کار این جلسه و همچنین آخرین اقدامات و برنامه های اجرا شده در این کمیته گزارش مبسوطی را ارائه نمود.
سپس حاضرین پیرامون اقدامات انجام شده و دستورالعمل های مربوطه به تبادل نظر پرداخته و ضمن تبیین روند ادامه اقدامات مقابله ای و درمان بیماران، آخرین اقدامات و برنامه های اجرایی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
در پایان این جلسه تصمیماتی اتخاذ و جهت ابلاغ و اجرا توسط واحدهای مربوطه مصوب گردید.
شایان ذکر است: مدیران شبکه های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان های شهرستان های تحت پوشش نیز از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت نمودند