در هفته بسیج از خدمات بسجی فعال مرکز بهداشت سمنان تجلیل شد

 در هفته بسیج از خدمات بسجی فعال مرکز بهداشت سمنان تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته بسیج و همزمانی " 5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) "در دفتر ریاست مرکز بهداشت سمنان نشستی برای تجلیل و قدردانی از خدمات بسیجیان فعال این مرکز  برگزار شد.

دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مقدمه ای اهمیت خدمات همکاران را در مبارزه باکرونا یادآور شد و گفت: خدمات جهادی و بسیجی وار همکاران در طول مبارزه جدی با کرونا ویروس بر کسی پوشیده نیست.

 دکتر فتاحی ضمن تقدیر و تشکر از  مسعود منعم بسیجی فعال مرکز بهداشت شهرستان سمنان بیان داشت: شما نیز مانند سایر همکاران در حرکتی بسیجی وار در حال جنگ با کرونا هستید و امید است هرچه زودتر آینده ای روشن را نظاره گر باشیم.

لازم به ذکر است: مسعود منعم مسئول آزمایشگاه غربالگری و عضو کادر کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان سمنان  می باشد.

  • کد خبر : 28461
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *