حضور معاون توسعه مديريت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

 حضور معاون توسعه مديريت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با حضور دكتر پهلوان معاون توسعه مديريت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آخرین وضعیت مالي و اعتباري بيمارستان ولایت شهرستان دامغان بررسي گرديد.

در اين جلسه دكتر محمدي رئیس بيمارستان ولایت گزارشی از آخرین وضعیت اعتباري جاري و فراروي بيمارستان ارائه نمود.

دكتر پهلوان نيز ضمن استماء سخنان رئيس بیمارستان و مدیر امور مالي و رويت مستندات مالي بيمارستان، قول دادند كه نهايت تلاش و همكاري را در جهت رفع مشكلات اشاره شده به عمل آورند.

  • کد خبر : 26667
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *