حضور معاون توسعه مديريت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با حضور دكتر پهلوان معاون توسعه مديريت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آخرین وضعیت مالي و اعتباري بيمارستان ولایت شهرستان دامغان بررسي گرديد.
در اين جلسه دكتر محمدي رئیس بيمارستان ولایت گزارشی از آخرین وضعیت اعتباري جاري و فراروي بيمارستان ارائه نمود.
دكتر پهلوان نيز ضمن استماء سخنان رئيس بیمارستان و مدیر امور مالي و رويت مستندات مالي بيمارستان، قول دادند كه نهايت تلاش و همكاري را در جهت رفع مشكلات اشاره شده به عمل آورند.
لینک کوتاه خبر :