حضور فرماندار شهرستان گرمسار در شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه 99 متقي فرماندار شهرستان گرمسار به اتفاق همتي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي اين فرمانداري، مسئولان و اعضاء ستاد اربعين شهرستان گرمسار با حضور در شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان ضمن خسته نباشيد به دكتر عرب آراداني مدير اين شبكه و پرسنل، از زحمات اين عزيزان در ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مردم تشكر نمود.
در اين ديدار كه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و در محوطه باز اين شبكه برگزار شد، متقي فرماندار شهرستان گرمسار از تلاش، فداكاري، ايثار و از خود گذشتگي كادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت كه در اين ايام جهت پيشگيري، مبارزه و درمان بيماري ويروس كرونا شبانه روزي در خدمت عموم مردم و مراجعين كار جهادي مي كنند سپاسگزاري و قدرداني نمود.
دكتر عرب آراداني مدير اين شبكه ضمن خير مقدم، از حضور متقي و ساير بزرگواران در شبكه بهداشت و درمان تشكر كرد و در ادامه از طرف ستاد اربعين شهرستان به تعدادي از كارشناسان واحد مهندسي بهداشت محيط كه به منظور نظارت بر رعايت پروتكل هاي بهداشتي با اين ستاد همكاري داشتند به رسم سپاس و يادبود، هدايائي اهداء گرديد.
لینک کوتاه خبر :