حضور سرپرست بانك تجارت منطقه شرق استان سمنان در بيمارستان ولايت

 حضور سرپرست بانك نجارت منطقه شرق استان سمنان در بيمارستان ولايت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مداح سرپرست بانك تجارت منطقه شرق استان سمنان به اتفاق هیات همراه با دكتر محمدي رئيس بيمارستان ولايت ديدار نمودند.

در اين ديدار سرپرست بانك تجارت منطقه شرق استان سمنان، ضمن تبريك ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار در سخناني خطاب به پرستاران اعلام نمود: ما قدردارن زحمات شما عزيزان هستيم، شما پرستاران به خاطر حفظ سلامت جامعه براي مردم عزيز بوديد اما اين روزها با خدمات ايثارگرانه كه از خود ارائه مي نماييد، براي ما عزيزتر شده ايد و هيچ چيز نمي تواند جبران زحمات شما را نمايد.

دكتر محمدي رئيس بيمارستان ولايت نيز ضمن تقدير از حضور آنان در بيمارستان و توجه به كادر درمان شهرستان، گفت: امروز چاره اي جز استفاده از منابع موجود، ايستادگي و خدمت رساني نداريم و اميدواريم با دعاي خير مردم عزيز از اين بحران موفق و سربلند خارج شويم.

در پايان اين مراسم سرپرست بانك تجارت منطقه شرق استان سمنان با اهداء گل به تعدادي از پرستاران بيمارستان از زحمات آنان تقدير نمودند.

  • کد خبر : 28837
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *