حضور سرهنگ ذوالفقاري فرمانده سپاه شهرستان مهديشهر در شبكه بهداشت و درمان شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز گذشته سه شنبه دوم ارديبهشت ماه 99 و به مناسبت هفته سلامت سرهنگ ذوالفقاري فرمانده سپاه شهرستان به اتفاق نماينده ولي فقيه و جمعي از پرسنل سپاه پاسداران شهرستان مهدیشهر از شبكه بهداشت و درمان و مركز خدمات جامع سلامت شهيدان تبيانيان این شهرستان بازديد نمودند .
در اين بازديد فرمانده سپاه ضمن تبريك آغاز هفته سلامت از زحمات و تلاشهاي خستگي ناپذير اين عزيزان در پيشگيري از بيماريها و علي الخصوص بحران پيش رو و ویروس منحوس کرونا تقدير و تشكر نمود.
لینک کوتاه خبر :