جلسه کمیته شهرستانی سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در شبکه بهداشت و درمان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال جاری، شصت و ششمین جلسه کمیته شهرستانی سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، معاون درمان و بهداشتی و تعدادی از اعضای ستاد کرونا، در محل سالن آموزش این شبکه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه، دکتر پورمحمدی ضمن گرامیداشت دهه فجر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان شبکه بهداشت و درمان در تمامی سطوح، در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، گفت: اگرچه در حال حاضر شهرستان در وضعیت زرد به سر می برد اما متاسفانه سیر گسترش این ویروس دوباره صعودی است و در صورت تداوم عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، پیک مجدد این بیماری را خواهیم داشت. دکتر پور محمدی بر آمادگی کامل برای مواجهه با موج چهارم شیوع کرونا تأکید داشت و عادی انگاری شرایط در زمان کاهش مبتلایان و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا را از مهمترین مشکلات در مدیریت کرونا قلمداد کردند.