جلسه پیگیری طرح ملی توانمندسازی پرستاران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بمنظور تسریع در اجرای برنامه توانمند سازی پرستاران  و پزشکان دانشگاه  در امر مراقبتهای ویژه ، با حضور دکتر مولایی رئیس  مرکز آموزش مداوم،  دکتر سلیمانی رئیس دانشکده پرستاری و مامائی ، یحیایی مدیر پرستاری، داوری عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و کارشناسان مربوطه در محل سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

 در این جلسه در خصوص چگونگی اجرای طرح ملی کووید 19 و اقدامات صورت گرفته اعم از ارسال پیام کوتاه برای کاربران و قرار دادن راهنمای استفاده از سامانه آرمان و سامانه ملی مهارتی در صفحه اصلی معاونت آموزشی بحث و بررسی گردید.

در این جلسه مقرر شد با هماهنگی و صلاحدید  معاونت  درمان ، راهکار و تمهیداتی جهت شرکت پرستاران معرفی شده در دو سطح 1 و 2 و نیز برای پزشکان متقاضی جهت ورود به سامانه آرمان و مطالعه دروس بارگزاری شده و دریافت گواهی آرمان جهت بخش نظری طرح ملی کووید 19 و نیز انجام ثبت نام اولیه در سامانه ملی مهارتی صورت گیرد و گزارش تعداد افراد شرکت کننده را با هماهنگی رابطین بیمارستان ها در سطوح 1 و 2 پرستاری و نیز پزشکان هر هفته روزهای شنبه و سه شنبه به این مرکز اعلام نمایند.

  • کد خبر : 31364
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *