جلسه پيگيري طرح شهيد سليماني در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه هفدهم آذر ماه سال99، جلسه پيگيري طرح حاج قاسم سليماني با حضور دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، مهندس کاظمی معاون این شبکه و سایر مسئولین واحدهای ستادی در محل سالن اجتماعات این شبکه برگزار گرديد.
در اين جلسه دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن بررسي گزارشات تيم هاي مراقبي، حمايتي و نظارتي بر مراقبت هاي محله محور با تكيه بر برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت و استفاده از سفيران سلامت و رابطين بهداشتي تاكيد نمود.
لینک کوتاه خبر :