جلسه هيئت اجرایی جذب اعضای هيئت علمي دانشگاه برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز سه شنبه بیستم خرداد ماه 99، جلسه هیئت جذب اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با حضور دکتر حسینی رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر کسائیان معاون آموزشی دانشگاه و سایر اعضاء در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم، از حضور رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن معرفی اعضای هیئت جذب دانشگاه، برای مرحوم دکتر نظری عضو فقید هیئت جذب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طلب مغفرت و آمرزش نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن توضیح در راستای فرایند هیئت جذب در این دانشگاه، ادامه داد: پرونده ها پس از گذر از کمیته های تخصصی و صلاحیت عمومی برای ارتقاء مرتبه و رتبه بررسی می گردند.
وی افزود: تبدیل وضعیت استخدامی، اساتید حق التدریس توسط هیئت جذب بررسی و تمامی افراد این کمیته با دقت و تعهد مصوبات را به طور کامل اجرا می نمایند.
در این جلسه پرونده هایی در خصوص متقاضیان شانزدهمین فراخوان جذب پیمانی اعضای هیئت علمی، ارتقاء مرتبه و تبدیل وضعیت استخدامی مورد بررسي قرار گرفت.