جلسه هماهنگی ویژه بازگشایی دانشگاه ها در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هماهنگی ویژه بازگشایی دانشگاه ها در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
این جلسه با رویکرد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا باحضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و نمایندگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار گردید.
در این جلسه دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان در خصوص نسخه سوم پروتکل بهداشتی مبارزه با بیماری کووید – 19 در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مطالبی را ارائه نمود.
وی همچنین در خصوص اطلاع رسانی و اقناع سازی دانشجویان و پرسنل شاغل در دانشگاه ها توضیحاتی را متذکر شد.
در ادامه مقرر گردید جهت هماهنگی و تسریع در امور برنامه ها، یک نفر بعنوان نماینده تام الاختیار از دانشگاه ها به مرکز بهداشت شهرستان معرفی گردد.