جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی

جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی

 جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ظهر امروز بیستم آبان ماه سال ۹۹، جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سردار علیزاده نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه، گلی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت نیز حضور داشتند، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و فرارسیدن فصل فصول سرد سال تمهیداتی از سوی حوزه سلامت استان در نظر گرفته شده است که همراهی و تعامل هر چه بیشتر مسئولین شهرستان های تحت پوشش دانشگاه را می طلبد تا مردم شریف این منطقه کمتر در معرض خطر قرار گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در چند ماه گذشته همکاران بنده در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با تمام توان و با ظرفیت بالا در حفظ سلامت هموطنان عزیز تلاش نمودند، که بنده دست تک تک این مدافعان سلامت را به گرمی می فشارم و برای همه‌ی این عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

وی با اشاره به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی زنده یاد نرگس خاتم ساز خرمی در شهر امیریه، بیان داشت: بهره برداری از پروژه های عمرانی دانشگاه بسیار حائز اهمیت بوده و برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم، اتمام و بهره برداری با کیفیت و سریع از این پروژه ها در اولویت برنامه های این دانشگاه می باشد.

 سردار علیزاده نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: ایثار و فداکاری های مدیران و کارکنان حوزه سلامت، یادآور جان فشانی های فرماندهان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می باشد.

نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه‌ مسئولین در کنار یکدیگر و با تمام ظرفیت های سازمانی و مردمی در مقابله با این ویروس منحوس، بسیج شوند و در کنار حوزه سلامت و همراه با مدافعان سلامت در مسیر مبازه با این ویروس گام بر دارند.

بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان ضمن خیرمقدم به مسئولین حوزه سلامت، بیان داشت: بنده به عنوان شهروند و خدمتگزار مردم، از تمامی زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان که لقب زیبای مدافع سلامت را به خود اختصاص داده اند، سپاسگزارم.

فرماندار شهرستان دامغان گفت: همه‌ی مسئولین شهرستان و در رأس آن فرمانداری شهرستان دامغان، با تمام توان و با استفاده از ظرفیت های موجود و کمک های خیرین سلامت، در خدمت حوزه سلامت این شهرستان هستیم.

در ادامه این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر حاضرین در جلسه پیرامون درصد پیشرفت پروژه های در دست احداث، خدمات انجام شده در پایگاه ها و مراکز سلامت تحت پوشش و مسائل بهداشتی درمانی و آموزشی این شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 28237
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی    جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *