جلسه هماهنگی دوره عملی مراقبتهای ویژه در استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای توانمند سازی نیروهای کادر پرستاری  جلسه هماهنگی اجرای دوره عملی  آموزش طرح ملی کووید 19 در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه یحیایی رئیس  اداره پرستاری  دانشگاه از حضور  دکتر سلیمانی رئیس دانشکده پرستاری و مامائی و داوری عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری  و همچنین پیگیری و همکاری انجام شده در زمینه طرح ملی کووید-19 تشکر نمود.

در ادامه وفائی نژاد کارشناس آموزش اداره پرستاری دانشگاه در مورد مسائلی شامل زمان شروع دوره عملی، چگونگی حضور کارکنان، چگونگی ثبت ساعت کاری و ماموریت کارکنان، چگونگی اجرای برنامه، مکان اجرای دوره عملی و زمان شروع برنامه تبادل توضیحاتی را ارائه نمود.

در پایان مقرر گردید دوره عملی از تاریخ دوم مرداد 1400 در مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر و با حضور 20 نفر از پذیرفته شدگان در سطح 2 برگزار گردد.

شایان ذکر است مقرر گردید دوره آموزشی سطح 1 نیز در فصل پائیز انجام خواهد شد.

  • کد خبر : 32348
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *