جلسه هماهنگی جهت غربالگری فعال در مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با عنایت به مصوبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر انجام حداقل یکبار غربالگری فعال در تمامی مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی تحت پوشش اداره بهزیستی، جلسه ای با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه، مهندس محمدی معاون بهداشتی، مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و مسئولین واحدهای ستادی در سالن آموزش این شبکه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر پور محمدی ضمن خیرمقدم و عرض تشکر و قدردانی از زحمات کلیه همکاران در مبارزه با بیماری کووید19، آرزوی تندرستی و توفیق خدمت را بر ایشان ابراز نمود.
در ادامه میر علی اکبری کارشناس برنامه سالمندان ضمن قرائت مصوبات جلسه وزارت بهداشت؛ مراکز نگهداری و توانبخشی تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان را معرفی نموده و مقرر گردید، مسئولین مراکز برنامه ریزی لازم جهت تشکیل و اعزام تیم کارشناسی با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از کلیه وسایل حفاظت شخصی انجام و گزارش اقدامات به صورت کتبی و فوری به ستاد شبکه بهداشت و درمان ارسال گردد.