جلسه هماهنگي در خصوص نمونه گيري، حمل و نقل ايمن نمونه و انجام آزمايش مولكولي ويروس كرونا برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومیدانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و در راستای افزایش کیفیت نمونه گیری این بیماری در استان، جلسه هماهنگي در خصوص نمونه گيري، حمل و نقل ايمن نمونه و انجام آزمايش مولكولي ويروس كرونا با حضور دكتر دانايي رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعي از مديران و مسئولين فني آزمايشگاه در سالن جلسات حوزه رياست ستاد مركزي دانشگاه برگزار گرديد.
دكتر دانايي رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان با اشاره به نقش مهم كاركنان آزمايشگاه در كنار پزشكان و پرستاران و كاركنان بهداشتي و درماني، گفت: در حال حاضر مشكلي از نظر نمونه گيري و انتقال نمونه به آزمايشگاه ملي آنفلونزا دانشگاه تهران وجود ندارد اما آنچه مهم است پيش بيني آينده است و با توجه به شيوع بيماري در كشور بايد به سمتي برويم كه نه تنها توانايي انجام آزمايش را دانشگاه داشته باشيم كه بتوانيم در مواقع لزوم به ساير دانشگاه ها خدمات را ارائه دهيم .
لینک کوتاه خبر :