جلسه هم اندیشی پیرامون جلب مشارکت های مردمی و خیرین در شهمیرزاد برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هم اندیشی پیرامون جلب مشارکت های مردمی و خیرین با حضور دکتر تبیانیان مسئول مرکز خدمات جامع سلامت جعفر آبادی شهمیرزاد و نوری نسب رئیس موسسه خیریه امیرالمومنین(ع) شهمیرزاد برگزار شد.
دکتر تبیانیان مسئول مرکز خدمات جامع سلامت جعفر آبادی شهمیرزاد بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسه مشارکت بیشتر خیرین در تامین تجهیزات و امکانات بهداشتی و قدردانی از تعامل خیرین و در نهایت ارتقا سطح سلامت جامعه است .
مسئول مرکز خدمات جامع سلامت جعفر آبادی شهمیرزاد ادامه داد: مشارکت خیرین حوزه سلامت، نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب و مناسبی به مردم شریف منطقه دارد.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون موارد مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.