جلسه هم اندیشی در خصوص پیشگیری ازبیماری سالک با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین جلسه هم اندیشی در خصوص پیشگیری ازبیماری سالک، در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کارشناسان دو اداره برگزار گردید، ضمن بررسی میزان اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی، در خصوص نحوه آموزش و اطلاع رسانی به خانواده ها در مورد بیماری سالک، نشر کلیپ های آموزشی، آموزش حضوری و از طریق فضای مجازی و استفاده هر چه بیشتر از نرم افزار شاد آموزش و پرورش، در جهت ارتقاء دانش و نگرش دانش آموزان و خانواده های ایشان در مقابله با سالک تصمیمات جدیدی اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :