جلسه مشترک مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا و خیرین سلامت
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه مشترک مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا و خیرین سلامت با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت، فولادیان معاون عمرانی فرماندار، نصرتی شهردار، زارع زاده رئیس شورای شهر، خیرین سلامت و سایر اعضای قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا، با موضوع تجهیز بیمارستان رضایی برای مواقع بحرانی در محل سالن جلسات شورای شهر شهرستان دامغان برگزار گردید.
در این جلسه لیست وسایل و تجهیزات مورد نیاز، برآورد قیمت و هزینه ها جهت آماده سازی و تجهیز بیمارستان رضایی در شرایط خاص و اضطراری، با بهره مندی از ظرفیت خیرین سلامت و بخش دولتی ارائه گردید.
در پایان حضار به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.