جلسه كميته انتقال خون در بيمارستان 15 خرداد شهرستان مهديشهر برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با حضور دکتر یاراحمدی سرپرست بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر و قندالی مسئول بخش فرآورده سازمان انتقال خون و سایر کارشناسان مربوطه، کمیته طب انتقال خون در دفتر ریاست این بیمارستان برگزار گردید.
از مهمترین موضوعات مطرح شده در این کمیته مدیریت مصرف فراورده های خونی در بیمارستان بود .
پس از اتمام جلسه کلاس آموزشی حمل و نقل و نگهداری خون و فراورده های خونی توسط قندالی جهت پرسنل آزمایشگاه ، بهکاران و رانندگان بیمارستان برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :