جلسه شبانه مدیریت، سازماندهي، پيشگيري و مقابله با کرونا ویروس در شبکه بهداشت و درمان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شامگاه روز پنج شنبه 27 شهریور ماه 99، با توجه به افزایش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ولایت و در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان و مواقع اضطراری، جلسه ای با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر ابراهیمیان معاون درمان، مهندس محمدی معاون بهداشتی و ترابی مسئول حراست این شبکه، در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار گردید.
در این جلسه ضمن هم اندیشی و برنامهریزی جهت مواقع اضطراری، برای مدیریت ادامه بستری بیماران مبتلا به کرونا بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :