جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران فرمانداری و ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دامغان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران فرمانداری و ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دامغان با حضور نوچه ناسار معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری دامغان، فولادیان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و مدیران و مسئولین ادارات و سازمان های عضو در ستاد مدیریت بحرا ن شهرستان در محل فرمانداری دامغان برگزار شد.
در ابتدا نوچه ناسار معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری دامغان با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی و مدیریت شبکه بهداشت و درمان و آرزوی سلامتی برای این عزیزان، ابراز امیدواری کرد: بارعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های متولیان سلامت توسط آحاد جامعه هر چه زودتذر بر کرونا غلبه نماییم.
وی در ادامه بر آمادگی مدیران دستگاه های اجرایی در مواجهه با بحران ها تاکید کرد و همچنین خواستار بازرسی از واحدهای زیر مجموعه و تشدید نظارت ها در ایام پیش رو شد.
وی اظهار داشت: کنترل و غربالگری مسافرین علاوه بر محل های قبلی در معلمان و چشمه علی نیز فعال شده است.
در ادامه دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گزارشی از نحوه خدمات رسانی توسط واحدهای فنی ستاد شبکه بهداشت و درمان، امکانات و تجهیزات موجود و همچنین چگونگی مدیریت و هماهنگی خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز تحت پوشش شهرستان بیان نمود.
در پایان دکتر پورمحمدی گفت: جلوگیری از تجمعات و ماندن مردم در منازل ضروری است و همچنین خواستار شرکت همه مردم شریف در سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا ویروس به آدرس: salamat.gov.ir شد.
وی افزود تا به اکنون بالای 28000 نفر از همشهریان توسط همکاران مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ازطریق سامانه سلامت و سامانه سیب غربالگری شده اند.